تاریخ انتشار :

بمناسبت روز پزشک انجام شد: تجلیل از دکتر سعیدی ثانی پزشک موسسه پیام

اول شهریور ماه، هم‌زمان با زادروز حکیم ابوعلی سینا، به پاس تألیفات و خدمات وی به نام روز پزشک نام‌گذاری شده‌است که به همین مناسبت حسین نعمتی مدیرعامل موسسه پیام طی جلسه ای ضمن تجلیل از جایگاه پزشکان و مجاهدت کادر درمان بمنظور حفظ تندرستی جامعه در پیشگیری از ابتلا به بیماری و اقدامات درمانی از دکتر عبدالله سعیدی ثانی پزشک سازمانی موسسه پیام با اهدا لوح یادبود قدردانی کرد.

متن تقدیرنامه اهدایی مدیرعامل پیام به شرح زیر است:

هوالحکیم…وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا و هر کس نفسی را زنده کند گویا همه مردم را زنده کرده است. (مائده ۳۲)
حمد و سپاس خدای را که تمام عالم به معرفت او عارف است و به عنایت بی علت او واقف.

پزشک محترم جناب آقای دکتر عبدالله سعیدی ثانیضمن قدردانی از زحمات بی شائبه و خدمات جنابعالی در راه حفظ و ارتقاء سلامت کارکنان موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام که همواره عطر امید و حس تندرستی را به ایشان اعطا می کند، فرا رسیدن روز پزشک را به شما تبریک عرض نموده و از طبیب عشق برای شما توفیق روز افزون و بهروزی مسالت داریم. در کمال ادب و ارادت این لوح سپاس تقدیم شما می گردد تا یادگاری باشد برای شما که با حس نوع دوستی و به پشتوانه‌ی دانش روز، با مهارت و دقت نظر نسبت به مداوای بیماران اهتمام می ورزید.

حسین نعمتی، مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام
×