تاریخ انتشار :

برنامه‌های فرهنگی در جریان المپیاد ورزشی ارتباطات

گزارشی از اقدامات فرهنگی در جریان المپیاد ورزشی ارتباطات ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی پیام، المپیاد ورزشی خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در گیلان و مازندران در حال برگزاری است. اما در کنار رقابت‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی نیز با هدف بالابردن روحیه و معنویت در جمع ورزشکاران پیش‌بینی شده است که در این گزارش به برخی از آنها که تا به اینجا یعنی روز دوم مسابقات، اجرا شده‌اند اشاره‌ای خواهیم داشت.

تجلیل از خانواده شهدا
در آیین افتتاحیه المپیاد بانوان و پس از برگزاری رژه هماهنگ ورزشکاران، که در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر به انجام رسید، از یک مهمان ویژه تقدیر شد. مسئولان برگزاری المپیاد با دعوت از همسر شهید علیرضا نظری از این بانوی فداکار به پاس جانفشانی و ایثار خود و همسر شهیدش برای امنیت و اعتلای کشور اسلامی‌مان قدردانی کردند و لوح یادبودی توسط سیده عاطفه موسوی، مشاور وزیر ارتباطات در امور بانوان و خانواده به ایشان تقدیم شد.

جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)
در روز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختران که مصادف با اولین روز رقابت‌های المپیاد ورزشی ارتباطات بود، جشنی در سالن پذیرایی محل اردو برگزار شد.
مولودی‌خوانی، ذکر مناقب کریمه‌ی اهل‌بیت(ع) و اهدای جایزه به ۱۰ نفر از بانوان همنام با حضرت معصومه(س) بخش‌های مختلف این جشن بود.

مسابقه کتابخوانی با موضوع حجاب
مسابقه‌ای با محتوای تبلیغی و فرهنگی در موضوع حجاب برگزار شد که با استقبال بیش از ۱۰۰ نفر از حاضران در اردوی المپیاد ورزشی ارتباطات همراه بود.
کتاب "حجاب" به عنوان منبع این مسابقه به ورزشکاران اهدا شد که علاوه بر تقدیم هدیه‌ای فرهنگی، از بخش‌هایی از کتاب سوالاتی طرح شد  که با اطلاع‌رسانی قبلی و به صورت آنلاین در بستر وبسایت موسسه پیام در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
اعلام نتایج و اهدای جوایز مسابقه به مراسم اختتامیه بانوان موکول شد.

المپیاد ورزشی ارتباطات تا ۱۱ خرداد در گیلان و مازندران ادامه خواهد داشت.
مشاهده نتایج، اخبار و برنامه‌های المپیاد ارتباطات از طریق لینک زیر:
? https://payamclub.ir/ads/2333-.html


کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
برای این مطلب هنوز نظری درج نشده است
×