تاریخ انتشار :

روابط عمومی حافظ منافع سازمان هاست

روابط عمومی حافظ منافع سازمان هاست

   

نسخه آزمایشی سایت اینترنتی موسسه فرهنگی ورزشی ور فاهی پیام عصر دیروز 6/3 در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزرات ارتباطات و با حضور دکتر فرنقی زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات  رونمایی شد .

در این جلسه که به میزبانی موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام برگزار شد ، مهندس حمید عباسی ضمن تقدیر از زحمتکشان این عرصه عنوان نمود : روابط عمومی ها نقش حیاتی در دستگاه ها داشته و عنصر مهم ارتباطی سازمان هستند که ارتباطات درون سازمانی و برونی سازمانی را به هم پیوند زده و حافظان منافع سازمان ها هستند.

مدیر عامل پیام گفت : روابط عمومی ها هم مشاور مدیران و هم مشاور مراجعه کنندگان و مشتریان و به همین جهت در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  که امروزه نقش زیادی در زندگی عامه مردم دارد ، از اهمیت بیشتری برخوردار است و البته بایستی کارآمدتر هم باشد.

وی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در این حوزه افزود:‌ در طی چند سال گذشته ایده‌ها و ابتکارات خوبی در مجموعه روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرایی شده است که از همبستگی و همدلی در این مجموعه نشات گرفته است.

مهندس عباسی در ادامه بیان داشت : موسسه پیام نیز همواره سعی نموده ارتباط خود با اعضا را نزدیک و صمیمی تر کند تا خانواده ها بتوانند در فضایی پویا از خدمات این موسسه بهره مند گردند ، که به همین منظور سعی شده است در کنار فعالیت های روابط عمومی با ایجاد باشگاه مشتریان این امر توسعه و تسهیل گردد.

وی اعلام داشت : بمنظور تکریم اعضا و مشتریان امروز در حضور اعضا شورای هماهنگی روابط عمومی ها و با حضور دکتر فرنقی زاد ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسخه آزمایشی سایت موسسه پیام  رونمایی خواهد گردید که این امر خود نشان از تلاش موسسه پیام در جهت ارتباط فعال تر با اعضا است .

 ایشان عنوان داشت : سایت جدید موسسه با امکانات جدید اعم از گرافیک سازمانی و جذاب ، به روز رسانی تمامی اطلاعات بویژه در بخش مجموعه های طرف قرارداد ، ایجاد امکان مسیریاب و..خدمتی نوین در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به اعضا خواهد بود .

 

در ادامه این جلسه محمد رضا فرنقی زاد رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز با اشاره به فعالیت خوب انجام شده در موسسه فرهنگی ورزشی پیام گفت: فعالیت‌های فرهنگی این موسسه نیاز به توسعه بیشتری دارد و علاوه بر فرهنگ سازی در بعد مذهبی و دینی ، فرهنگ سازی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروز یکی از نیازهای اصلی خانواده‌ها است نیز می‌تواند توسط این موسسه ارایه شود واز ظرفیت‌های این موسسه استفاده بیشتری صورت گیرد.

بر اساس این گزارش، در پایان این جلسه از نسخه آزمایشی سایت جدید باشگاه پیام به آدرس https://payamclub.ir با حضور مدیران روابط عمومی شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
برای این مطلب هنوز نظری درج نشده است
×