تاریخ انتشار :

کارتهای جدید پیام با ارائه خدمات آنلاین گامی در جهت رضایتمندی بیشتر اعضاء

کارتهای جدید پیام با ارائه خدمات آنلاین گامی در جهت رضایتمندی بیشتر اعضاء

 

 

آزاد سرایی معاونت ورزشی موسسه پیام به جهت آشنایی مدیران و اعضا بهره بردار در خصوص نحوه استفاده از کارتهای جدید پیام عنوان نمود :

دلایل اصلی تعویض کارت های قبلی مشکلات و ناراحتی مجموعه های طرف قرارداد و همکاران به دلیل آفلاین بودن سیستم و نرسیدن اطلاعات دقیق بود که در طرح جدید این مشکل کاملا رفع شده و همکاران میتوانند بلافاصله پس از صدور کارت از خدمات حدود 150 مجموعه طرف قرارداد در سراسر کشور که همگی مجهز به دستگاه کارتخوان می باشند بهره مند شوند .

ایشان در ادامه تاکید داشتند :   در این طرح در کنار قابلیت استفاده اعتباری از خدمات ورزشی فرهنگی و رفاهی ،  با توجه به آنلاین بودن کارت ،  کلیه اطلاعات حساب کاربری و همچنین آخرین اخبار مربوط به مجموعه های طرف قرارداد به صورت پیامکی به اطلاع همکاران خواهد رسید و از همه مهمتر اینکه راه های هرگونه سوءاستفاده و تخلفی بسته شده و در صورت اقدامی خلاف قانون بطور دقیق قابل پیگیری می باشد که در چه تاریخ و زمان  و کدام مجموعه و توسط چه کسی این اقدام انجام شده است

معاونت ورزشی موسسه پیام خاطر نشان کرد : تا کنون حدود 90 درصد همکاران کارت های خود را دریافت نموده اند و مابقی به علت نقص مدارک در مرحله اصلاح می باشند که  تا پایان اردیبهشت ماه ارائه خواهد گردید.

سرایی به اعضاء موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام توصیه کرد : هنگام تحویل مدارک حتما عکس با کیفیت و شماره ملی خود و افراد تحت پوشش را برای دریافت خدمات بهتر در بخش های رفاهی و ورزشی و تفریحی در اختیار مسئولین پذیرش در ادارات تربیت بدنی مستقر در نواحی و نقاط ستادی تعیین شده، تحویل دهند و برای رفع هرگونه مشکل و پاسخگویی درباره کارت ها نیز به این عزیزان مراجعه کنند چون موسسه پیام با توجه به تعداد بالای اعضا  قادر به پاسخگویی حضوری  به همه این عزیزان نخواهد بود .

کارتهای جدید پیام با ارائه خدمات آنلاین گامی در جهت رضایتمندی بیشتر اعضاء

کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
برای این مطلب هنوز نظری درج نشده است
×