تاریخ انتشار :

روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است

 

 

پیام تبریک مهندس حمید عباسی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام بمناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی

روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است، اکنون در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است،اهمیت جایگاه روابط عمومی، دوچندان شده است
امروزه روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کند و تعالی می بخشد
روابط عمومی در سپهر رسانه ای با ویژگی هایی مانند تلاشی آگاهانه، پاسخگویی بجا و به موقع، توجه مثبت به مخاطبان، نقش چشمگیری در نگاه و بینش به ژرفای معنای هر سازمانی و برندسازی در افکار عمومی دارد که حفظ و استمرار آن برای اقتدار سازمانی، واجب و ضروری است
جایگاه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی بوده و روابط عمومی یکی از عناصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی است

روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد، به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است
فرصت را مغتنم شمرده و بیست و هفتم اردبیهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران هوشمند ارتباطات و فعالان سختکوش حوزه روابط عمومی بویژه ریاست و اعضا محترم شورای هماهنگی روابط عمومی وزارت ارتباطات و همکاران توانمندم در روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق و سعادتشان را خواستارم

کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
برای این مطلب هنوز نظری درج نشده است
×