تاریخ انتشار :

معاون اداری و مالی موسسه پیام عنوان نمود : کیفیت ‌‌‌‌خدمات و نحوه رفتار با مشتریان عوامل اصلی انعقاد قرارداد با مجموعه ها

 

انعقاد قرارداد های فرهنگی، ورزشی و رفاهی با 200 مجموعه در سراسر کشور و رشد 14 درصدی نسبت به سال گذشته، جهت ارائه خدمات مطلوب تر به 150 هزار عضو موسسه پیام.

به گزارش روابط عمومی پیام پیمان فکری، معاونت مالی، اداری، پشتیبانی و رئیس کمیته قراردادهای موسسه پیام طی مصاحبه ای با اعلام این خبر در خصوص قرارداد ها عنوان نمود: شرکت ها و مجموعه های طرف قرارد با موسسه پیام به دو بخش خدمات دهنده و خدمات گیرنده تقسیم بندی می شوند. در حال حاضر 72 شرکت و سازمان، خدمات فرهنگی، ورزشی و رفاهی خود را از طریق موسسه پیام تأمین می کنند که نسبت به سال قبل حدود 20 درصد افزایش داشته است.

ایشان در خصوص مجموعه های خدمات دهنده اضافه کرد: این موسسه در راستای تامین رضایت اعضا و ارائه خدمات مطلوب در سه بخش فرهنگی، ورزشی و رفاهی اقدام به عقد قرارداد با مجموعه های مختلف در سراسر کشور می نماید. حدود 80 مجموعه در تهران و حومه و 100 مجموعه در دیگر شهرهای کشور مانند مشهد، مازندران، گیلان، سمنان، بندرعباس، اهواز و... در حال خدمات رسانی به اعضای محترم می باشند. البته حدود 20 مجموعه فرهنگی نیز در تهران و کرج خدماتی مانند کلاس های زبان، کنکور، موسیقی و ... را ارائه می دهند که نسبت به سال قبل با رشد    14درصدی مواجه بوده است.

فکری محدودیت اختصاص بودجه به خدمات فرهنگی در سایر شهرهای کشور را از دلایل اصلی عدم قرارداد با مجموعه های فرهنگی دانسته و گفت: درخواست سازمانها و شرکتها با توجه به بودجه بندی سالانه بیشتر بر خدمات ورزشی متمرکز می باشد که همین امر دست ما را برای انعقاد قرارداد با مجموعه های فرهنگی در سایر شهرهای کشور بسته است.

معاون اداری مالی موسسه پیام، کیفیت خدمات، نحوه رفتار با مشتریان و در دسترس بودن مجموعه ها را از معیار های اصلی عقد قرارداد با مجموعه ها اعلام کرد و اظهار داشت: مشتری مداری، حفظ و جلب رضایت اعضا از جمله اهداف موسسه است که در همین راستا و با توجه به شرایط موجود اقتصادی کشور سعی نموده ایم خدمات شایسته‌ای نسبت به هزینه انجام شده و پراکندگی مجموعه ها در سراسر کشور ارائه دهیم.

معاون اداری و مالی پیام دلایل لغو قرارداد با مجموعه ها را چنین عنوان داشت: دلایل مختلفی برای لغو قرارداد با یک مجموعه وجود دارد که بازرس های موسسه بعد از انعقاد قرارداد بصورت مداوم عملکرد مجموعه  ها را مورد بررسی قرار داده و در صورت مشاهده رفتار خارج از ضابطه، گزارش را به کمیته قرارداد ها ابلاغ نموده و با نظر این کمیته لغو قرارداد یا برخورد ضابطه مند صورت می پذیرد. از دیگر دلایل لغو قرارداد با مجموعه ها عمل نکردن به تعهدات مفاد قرارداد است. البته عوامل مختلفی اعم از افزایش مبلغ قرارداد، نارضایتی اعضا، اتمام زمان قرارداد، تخلف مجموعه و ... وجود دارد.

پیمان فکری نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات اعضا را بسیار مفید و راهگشا خوانده و افزود: واحد پذیرش و روابط عمومی موسسه پیام، درگاه های اصلی ما با اعضای محترم موسسه هستند که همواره پذیرای تمامی نظرات و پیشنهادات اعضا می باشند.

 

کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
برای این مطلب هنوز نظری درج نشده است
×