تاریخ انتشار :

روابط عمومی هر سازمانی یکی از مهم ترین سرمایه ها ی آن مجموعه است

 

در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات که به میزبانی پیام برگزار گردید ، مهندس حمید عباسی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام روز روابط عمومی و هفته ی ارتباطات را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه پیام در این نشست که به مناسبت هفته ارتباطات و روز روابط عمومی برگزار شد حمید عباسی، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره موسسه پیام در خصوص اهمیت نقش روابط عمومی ها در حوزه ارتباطات عنوان نمود: امروزه نقش پررنگ روابط عمومی ها در حوزه ارتباط با مشتریان، سازمان ها، شرکت ها و اطلاع رسانی دقیق و به موقع برکسی پوشیده نیست. روابط عمومی هر سازمان یکی از اصلی ترین سرمایه های آن مجموعه است و توجه به آن باعث رشد و ارتقا مجموعه ها در ابعاد مختلف خواهد شد.

ایشان نقش موسسه پیام مابین سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت ارتباطات را همانند یک روابط عمومی دانست و اظهار داشت: موسسه پیام نقطه اتصال بین سازمان ها، کارکنان و خانواده ها است. پیام با ایجاد تعامل در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی و رفاهی سعی در آن دارد نقاط مشترکی برای ایجاد روابط تنگاتنگ و صمیمانه ترسیم نماید. امید است با همفکری و همکاری شما دوستان در کسب بازخورد از اعضا، ارائه خدمات را گسترش داده و رضایت نسبی اعضا را بیش از پیش کسب نماییم.

سید جمال هادیان طبایی زواره، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز با ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های انجام شده در روابط عمومی شرکت ها و سازمان های تابعه وزرات به مناسبت این روز اضافه کرد: تصویب طرح نوآفرین در هیأت دولت یکی از اتفاقات مبارک بود که در روزهای اخیر رخ داد. طرحی که باعث تحولی شگرف در حوزه استارت آپ ها و شرکت های نوپا می شود. این طرح به حل مشکلات بیمه، مالیات و جذب سرمایه گذاری برای استارت آپ هایی که در مراحل اول رشد هستند کمک بسزا و موثری خواهد کرد.

در ادامه جلسه مدیران روابط عمومی سازمانها و شرکتهای ارتباطی به هم  اندیشی و تشریک مساعی در خصوص مسائل  این حوزه پرداختند.

کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
برای این مطلب هنوز نظری درج نشده است
×