تاریخ انتشار :

استقرار ستاد جمع آوری کمکهای مردمی خانواده بزرگ ارتباطات کشور در موسسه پیام

 

 

 

در هفدهمین جلسه شورای فنی که با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، موسسه پیام محوریت جمع آوری کمکهای مردمی خانواده بزرگ ارتباطات را برعهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی موسسه پیام در همین راستا اولین جلسه شورای مدیران این موسسه بمنظور ایفای مسئولیت‌های اجتماعی به موضوع امداد رسانی به هموطنان سیل زده و کمک به آسیب دیدگان این حادثه اختصاص داده شد.

در این جلسه حمید عباسی عضو هیات مدیره و مدیرعامل موسسه پیام عنوان داشت: خانواده بزرگ ارتباطات کشور نیز مانند دیگر دستگاه های اجرایی وظیفه خود می داند که با ایجاد ستاد کمک های مردمی علاوه بر جمع آوری اقلام مورد نیاز سیل زدگان، سهم کوچکی در تهیه و ارسال این کمک ها به مردم آسیب دیده این مناظق داشته باشد. به همین منظور پیشنهاد استقرار این ستاد در موسسه پیام به وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات اعطا گردید که با موافقت ایشان مواجه و محوریت کار به پیام سپرده شد تا در اسرع وقت اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

ایشان در خصوص مکان استقرار ستاد اظهار داشت: ستاد جمع آوری کمکهای مردمی در ورودی 11 وزارت ارتباطات (درب اصلی موسسه) احداث گردید و طی مکاتباتی با مدیران سازمان ها و شرکت های حوزه ارتباطات، درخواست معرفی نماینده ای جهت همکاری ارسال گردید.

مهندس عباسی کمک به آسیب دیدگان این حادثه را از اولویت های اصلی موسسه دانسته و افزود:  موسسه پیام جهت تسریع در امداد رسانی اقدام به تخصیص مبلغ 100 میلیون ریال بمنظور خرید اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده کرده است. همچنین شناسایی لوازم و اجناس فاقد اولویت مصرف در انبار به منظور ارسال فوری به مناطق حادثه دیده، برگزاری مسابقات خیرخواهانه و تخصیص عواید و منافع آن به آسیب دیدگان در سیل نیز از دیگر اقدامات در دست اجرا می باشد.

گفتنی است کارکنان پیام بصورت داوطلبانه بخشی از حقوق فروردین ماه خود را به خرید اقلام مورد نیاز مناطق آسیب دیده اختصاص دادند.

 

 

 

 

 

 

کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
برای این مطلب هنوز نظری درج نشده است
×